onsdag 6 oktober 2010

Prao, Dag ni

Nåja, dagen började densamme som igår :P
Idag började många av eleverna tycka om mig mer, MYCKET mer.
Dom ville rida rygg, dom ville sitta med mig på lunchen. Och det kom fortfarande massor av frågor.
Idag fick jag hjälpa till lite mer med uttal och deras svenska uppgifter. Det var ganska så kul faktiskt.
När jag inte hade något att göra satte jag mig ner och ritade. Bilden blev helt misslyckad men alla tyckte den var jätte fin ändå.Så jag skulle göra två lika dana till två små flickor imorgon. Sen kom Tina, det var väl kul. Vi snackade en liten stund om hur det hade gott och vad jag hade för uppgifter att utföra den är veckan.
Sen var hon tvungen att gå för hon hade fler prao platser att åka till.
Sen var dagen i princip slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar