torsdag 3 mars 2011

Så, lite förklaringar;

Jag är inte riktig färdig med min enskilda uppgift än, men jag håller på för fullt med att läsa boken ;)

Jag hade ju feber en hel vecka för inte så länge sen, tandläkar besök ect. och nu på lovet ville man ju inte jobba med skolan ( även om vi jobbade hela första helgen med film projektet).

Jag håller också på att "intervjua" min mormor och läser två böcker: 1) Adolf Hitler 2) Jag tänker ofta på Danzig. Jag läser nog ut båda på bussen upp till stöten så jag blir inte färdig förren då. 

Stress:
är nog något jag har ärvt från min mamma, något annat jag har ärvt är optimism och dom två funkar inte så bra tillsammans.
När jag blir stressad av tex sent skolarbete, tid på svåra prov, missa viktiga bokningar ect. så börjar jag kallsvettas, kan inte sitta stilla, blir högljud, lätt irriterad, sover dåligt.
Lindringar:
*göra skolarbete
*Darren Criss
*äta glass
*duscha
Varför skriver jag detta? Jag  vet inte faktiskt.
jag bara kände att jag behövde skriva ett inlägg eftersom jag inte gjort det på såååå länge.

Tycker synd om min Kusin just nu :(
Hennes pojkvän är frivillig millitär och ska åka ner till Afganistan ( tror jag det var). Hon är så nervös, men nästan hela släkten ska samlas om ca en vecka här hemma och ha en trevlig stund tillsammans med lotteri , god mat och POKER :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar